Praktyczne wykorzystanie agentów AI w organizacji
Praca koncepcyjna nad projektami OZE z wykorzystaniem modeli turbin i paneli
Praca koncepcyjna nad projektami OZE z wykorzystaniem modeli turbin i paneli
Praca koncepcyjna nad projektami OZE z wykorzystaniem modeli turbin i paneli

Prowadzący: Szymon Lalic

16 godzin

Zdalnie na ClickMeeting

Dofinansowanie: Tak, do 95%

Najbliższa data: 15-16 listopada 2025

Poznaj Opinie

Program (2 dni – 16 godzin)

Szkolenie odbywa się zdalnie w czasie rzeczywistym (na platformie ClickMeeting).
W programie przewidziano przerwy kawowe i obiadowe (wliczone w czas szkolenia).

Dzień 1 – Wprowadzenie i automatyzacja obsługi klienta

08:00–08:45 – Wprowadzenie do szkolenia i rola agentów AI w organizacjach


08:45–09:30 – Zastosowanie agentów AI w pracy biurowej i administracji


09:45–10:30 – Automatyzacja obsługi klienta – podstawy


10:30–11:30 – Integracja agentów AI z systemami firmowymi


11:30–12:00 – Ćwiczenie praktyczne: tworzenie prostego agenta AI do obsługi zapytań klientów


12:00–12:30 – Przerwa obiadowa


12:30–13:30 – Optymalizacja komunikacji i personalizacja odpowiedzi

13:30–14:30 – Skuteczne formułowanie poleceń (prompt engineering)

14:30–16:00 – Etyczne i bezpieczne korzystanie z AI

Dzień 2 – Analityka, raportowanie i projekty zespołowe

Dzień 1 – Wprowadzenie i automatyzacja obsługi klienta

08:00–08:45 – Wprowadzenie do szkolenia i rola agentów AI w organizacjach


08:45–09:30 – Zastosowanie agentów AI w pracy biurowej i administracji


09:45–10:30 – Automatyzacja obsługi klienta – podstawy


10:30–11:30 – Integracja agentów AI z systemami firmowymi


11:30–12:00 – Ćwiczenie praktyczne: tworzenie prostego agenta AI do obsługi zapytań klientów


12:00–12:30 – Przerwa obiadowa


12:30–13:30 – Optymalizacja komunikacji i personalizacja odpowiedzi

13:30–14:30 – Skuteczne formułowanie poleceń (prompt engineering)

14:30–16:00 – Etyczne i bezpieczne korzystanie z AI

Dzień 2 – Analityka, raportowanie i projekty zespołowe

Dzień 1 – Wprowadzenie i automatyzacja obsługi klienta

08:00–08:45 – Wprowadzenie do szkolenia i rola agentów AI w organizacjach


08:45–09:30 – Zastosowanie agentów AI w pracy biurowej i administracji


09:45–10:30 – Automatyzacja obsługi klienta – podstawy


10:30–11:30 – Integracja agentów AI z systemami firmowymi


11:30–12:00 – Ćwiczenie praktyczne: tworzenie prostego agenta AI do obsługi zapytań klientów


12:00–12:30 – Przerwa obiadowa


12:30–13:30 – Optymalizacja komunikacji i personalizacja odpowiedzi

13:30–14:30 – Skuteczne formułowanie poleceń (prompt engineering)

14:30–16:00 – Etyczne i bezpieczne korzystanie z AI

Dzień 2 – Analityka, raportowanie i projekty zespołowe

Dofinansowanie?

Dzięki Regionalnym Programom (RP) możesz otrzymać nawet do 95% dofinansowania na wybrane szkolenia w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).

Z dofinansowania mogą skorzystać:

Programy dostępne są w całej Polsce – zgłoś się i sprawdź, jakie możliwości oferuje Twój region!

FAQ

Czy to szkolenie techniczne czy sprzedażowe?
Czy to szkolenie techniczne czy sprzedażowe?
Czy to szkolenie techniczne czy sprzedażowe?
Czy potrzebuję doświadczenia w IT lub AI?
Czy potrzebuję doświadczenia w IT lub AI?
Czy potrzebuję doświadczenia w IT lub AI?
Czy szkolenie jest tylko dla branży OZE?
Czy szkolenie jest tylko dla branży OZE?
Czy szkolenie jest tylko dla branży OZE?
Czy dostanę certyfikat?
Czy dostanę certyfikat?
Czy dostanę certyfikat?

Twój trener

Szymon Lalic

Posiada doświadczenie zawodowe - swoją przygodę z zawodem trenera rozpoczął w roku 2018 jako kierownik oddziału ogólnopolskiej firmy szkoleniowej Atut Centrum Kształcenia Kadr. Początkowo zajmował się sprzedażą oraz organizacją szkoleń na obszarze południowej Polski. Poznanie procesu zarządzania projektem szkoleniowym umożliwiło mu wdrożenie swojej dotychczasowej wiedzy z zakresu IT jako trener prowadzący. Jego domeną stały się szkolenia z zakresu pakietu biurowego MS Office, grafiki komputerowej oraz technologii informacyjno-komunikacyjnej. W 2019 roku założył własną działalność gospodarczą zajmującą się outsourcingiem informatycznym oraz prowadzeniem konsultacji i szkoleń z zakresu IT. W tym czasie miał możliwość nawiązania współpracy z licznymi przedsiębiorstwami oraz instytucjami publicznymi na terytorium całego kraju. W pracy trenerskiej oprócz rzetelnej i fachowej wiedzy z zakresu poruszanej tematyki kładzie duży nacisk na techniki dydaktyczne. Posiada ponad 5 letnie doświadczenie. W latach 2018 -2024. przeprowadził m.in. szkolenia tj. Sztuczna inteligencja i Big Data, zastosowanie sztucznej inteligencji w edukacji , Technologie Informacyjno-komunikacyjne obejmujące 5 modułów DIGCOMP; ; projektowanie stron www, tworzenie przekazu medialnego, obsługa aplikacji mobilnych oraz ich programowania ;pakiet OFFICE 365; przygotowywał do egzaminów DIGCOMP, ECDL, ECCC. WW. szkolenia związane są i wspierają zieloną transformację i przedsiębiorców z sektora zielonej gospodarki.



Sztuczna Intelegencja

Praktyczne wykorzystanie agentów AI w organizacji

Poznaj praktyczne zastosowania agentów AI takich jak Copilot, ChatGPT czy custom GPTs w codziennej pracy organizacji.

*Nie martw się formalnościami – przeprowadzimy Cię przez proces dofinansowania, które pokryje twoje szkolenie nawet do 95%!