Canva + MetaAds: EkoMarketing w Social Mediach
Trzy młode osoby w bibliotece, uśmiechnięte i zgromadzone wokół laptopa. Jedna z nich trzyma podkładkę z notatkami, na stole leżą otwarte książki.
Trzy młode osoby w bibliotece, uśmiechnięte i zgromadzone wokół laptopa. Jedna z nich trzyma podkładkę z notatkami, na stole leżą otwarte książki.
Trzy młode osoby w bibliotece, uśmiechnięte i zgromadzone wokół laptopa. Jedna z nich trzyma podkładkę z notatkami, na stole leżą otwarte książki.

Prowadzący: Gabriela Woch & Marek Pałyga

21 godzin

online na żywo

Najbliższa data: 1–3 sierpnia 2025

Dofinansowanie: Tak, do 95%

Poznaj Opinie

Program

Zakres i plan szkolenia Szkolenie trwa 3 dni – łącznie 21 godzin zegarowych: 7 godzin teoretycznych i 14 godzin praktycznych. Zajęcia odbywają się online w czasie rzeczywistym. Codziennie przewidziane są przerwy kawowe i obiadowe – wliczone w czas szkolenia.

Dzień 1

  • Wprowadzenie - zebranie oczekiwań uczestników, zebranie dotychczasowych doświadczeń związanych z działaniami marketingowymi w social mediach (rozdanie pre-testów)

  • Wprowadzenie do social mediów w kontekście biznesowym- przegląd poszczególnych platform społecznościowych, omówienie roli social mediów w marketingu oraz w budowaniu świadomości ekologicznej

  • Tworzenie strategii marketingowej w social mediach z naciskiem na ekologiczne działania firm

  • Tworzenie strategii marketingowej w social mediach – ciąg dalszy 

  • Narzędzia AI do generowania treści - rodzaje treści w social mediach, najlepsze praktyki, wpływ narzędzi opartych na sztucznej inteligencji na zieloną gospodarkę poprzez automatyzację procesów i zwiększenie efektywności 

  • Generowanie angażujących treści dla eko firm z wykorzystaniem narzędzi AI (warsztat, praca w grupach)

Dzień 2

Dzień 1

  • Wprowadzenie - zebranie oczekiwań uczestników, zebranie dotychczasowych doświadczeń związanych z działaniami marketingowymi w social mediach (rozdanie pre-testów)

  • Wprowadzenie do social mediów w kontekście biznesowym- przegląd poszczególnych platform społecznościowych, omówienie roli social mediów w marketingu oraz w budowaniu świadomości ekologicznej

  • Tworzenie strategii marketingowej w social mediach z naciskiem na ekologiczne działania firm

  • Tworzenie strategii marketingowej w social mediach – ciąg dalszy 

  • Narzędzia AI do generowania treści - rodzaje treści w social mediach, najlepsze praktyki, wpływ narzędzi opartych na sztucznej inteligencji na zieloną gospodarkę poprzez automatyzację procesów i zwiększenie efektywności 

  • Generowanie angażujących treści dla eko firm z wykorzystaniem narzędzi AI (warsztat, praca w grupach)

Dzień 2

Dofinansowanie?

Dzięki Regionalnym Programom (RP) możesz otrzymać nawet do 95% dofinansowania na wybrane szkolenia w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).

Z dofinansowania mogą skorzystać:

Programy dostępne są w całej Polsce – zgłoś się i sprawdź, jakie możliwości oferuje Twój region!

FAQ

Czy muszę mieć doświadczenie w marketingu?
Czy muszę mieć doświadczenie w marketingu?
Czy muszę mieć doświadczenie w marketingu?
Czy Canva i MetaAds są trudne?
Czy Canva i MetaAds są trudne?
Czy Canva i MetaAds są trudne?
Co jeśli nie dostanę dofinansowania?
Co jeśli nie dostanę dofinansowania?
Co jeśli nie dostanę dofinansowania?
Ile kosztuje szkolenie?
Ile kosztuje szkolenie?
Ile kosztuje szkolenie?
instructor pic

Twoja trenerka

Gabriela Woch

Specjalistka, która nauczy Cię Canvy, MetaAds i AI w marketingu – zrozumiale, praktycznie i bez stresu.

Ma za sobą:

  • 1800 przeszkolonych osób na kursach + ponad 6000 uczestników webinarów,

  • ponad 2000 godzin szkoleniowych,

  • doświadczenie zdobywane w pracy z firmami takimi jak Impel, GDOŚ, TUW, czy Altkom Akademia,

  • a do tego konkretne efekty: uczestnicy jej szkoleń zakładali firmy, zmieniali branże i samodzielnie prowadzili kampanie.

Styl Gabrieli

Gabriela potrafi wytłumaczyć trudne rzeczy tak, że wszystko staje się proste. Stawia na praktykę, reaguje na potrzeby grupy, buduje atmosferę, w której nikt nie boi się zapytać.

Certyfikaty i osiągnięcia:

  • Certyfikat Specjalisty ds. social mediów

  • Certyfikat Specjalisty ds. AI w marketingu

  • Dyplom grafika komputerowego

  • Certyfikat Trenera

  • Współpraca z fundacjami, uczelniami, szkołami i firmami z różnych branż, w tym ekologicznych i społecznych

Twój egzaminator

Marek Pałyga

Marketer, strateg, wizjoner. Twórca kampanii z wykorzystaniem AI i growth hackingu. W jego szkoleniach zdobywasz kompetencje, które działają w każdej branży.

Marketing

Canva + MetaAds z wykorzystaniem AI

Naucz się tworzyć kampanie w MetaAds i grafiki w Canvie, z wykorzystaniem AI i zasad zrównoważonego marketingu.

*Nie martw się formalnościami – przeprowadzimy Cię przez proces dofinansowania, które pokryje twoje szkolenie nawet do 95%!